Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2017 09:00 - греха?
Автор: ednaeva Категория: Изкуство   
Прочетен: 4306 Коментари: 31 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   image
 
За да разберем кои сме ние всъщност и какво сме, нека направим една ревизия на първата глава от Библията, наречена „Зараждане” (Генезис) и кой знае защо, преведена от нашите църковни отчета като „Битие”. Според мен, „Начало на битието” е най-близката допирателна, при която не се губи първоначалният смисъл. За по-голямо удобство ще ползвам английска версия на Библията с мой превод на български език и съответната интерпретация на иврит: 
“In the beginning, the Creator created Heaven and Earth,” „В началото Създателя създаде Небето и Земята”

Тук ключова е думата Barah (created) която на иврит също означава “затваряне” и “ограничаване.” Или с други думи разделяне. Създателите са разделили Небето от Земята. Звучи някак странно – но това си има име и се нарича тераформинг на английски или земетворене на български - един от любимите занаяти на боговете-създатели. За това съдбовно разделение (разцепване) на Земята от небето можем да прочетем в много други митове и епоси на различни народи по всички краища на света. Най-събуждащи са версиите  на догоните (племе в джунглите на Африка, живяло от древността със своите изумяващо точни астрономически знания, недокоснато от съвременната цивилизация до преди близо век) и шумерите (първата, призната и изникнала сякаш от нищото, без еволюция цивилизация, запаметила своите хроники с писменост върху глинени плочки). Двете непознати една на друга цивилизации свидетелстват, че първоначално Земята е била воден свят с друго разположение в Слънчевата система, но след космически катаклизъм (може би несръчен алигаторски билярд със щеката на Сириус Б :)), е променила местоположението, формата и състава си.... Хубаво е да понаучим и някоя друга дума на иврит(Hebrew)...Особено, ако искаме да знаем истинската българска история... Но май пропуснахме в нашето изложение нещо много важно... Едно ключово определение... Кои все пак са елохим? В българските преводи на Библията и по-специално на „Битие”, те са „излекувани от шизофренията” на множественото число по бързата процедура, и са наречени Бог Всемогъщий. Така преводачите-църковни отци (някои източници сочат, че в преводите участвали около 70-80 богослова и архиереи) ни внушават, че различните имена на бог в различните пасажи на Библията са всъщност само прозвища на един същ бог. Малко по-надолу те правят една фатална и доста очеИзвадна грешка с видимо не съгласуване по род и число, в един пасаж, който е преведен по следния начин: „След това рече Бог: да сътворим човек по Наш образ, (и) по Наше подобие;?”(тук преводът е каноничен, Битие 1:26)

Опа, какво става тук? Уж господ е един и е сътворил човек по свой образ и подобие, но във фактическия библейски пасаж се казва, че някакви си други същности (същества) молят бог да сътворят човека по Техен образ и подобие? Това наченки на божествена шизофрения ли са или са индикация за калпав, немарлив и злоумишлено направен неточен превод? Оставям на всеки от Вас да прецени самостоятелно. Библията е достъпна онлайн само с едно натисване на клавиша “Enter”. Ако ви стиска, влезте в друга реалност и се събудете от съня с широко затворени очи... Да, крайно време е да осъзнаем, че в християнската Библия, както в Тората и Корана е описан конгломератът от раси, която евреите наричат елохим, мюсюлманите Алах, а християните като Бог Всемогъщий (Яхве се явява невсичкомогъщий – все пак е сам, макар с мега-Его). Те създават крайната версия на човека (homo sapiens) чрез генно инжeнерство. Колкото и смахното да ви звучи това, приемете го. Интегрирайте го в себе си. Вие сте част от тази история и тя е част от вас. Не може да я изтриете с гумичка, защото я носите във вашите гени. Истината е като светлината. Не може да я запушите, съпротивата само ще увеличи вашите болки, лутания и страдания, но покой няма да намерите. “И ще познаете истината и истината ще ви направи свободни” (Йоан 8:32) Нека се върнем на първоначалното дело на елохим (някъде се срещата елохим-ите, но това е ужасно грозна и безсмислена алогична повторяемост, защото на иврит наствката -им е за множествено число, така че елохимите на един евреин му звучат като боговете-те – нещо подобно на безсмислието „народно-демократична република”).

    
В момента на началните изпитания на новия прототип - човека в райската (хомо-зоологическа) градина се намесва Сатаната (макар и първоначално пуснал и той няколко вериги в общия ДНК-кюп) или по-точно представител на расата на рептилоидите, един от техните тартори. За да си обясним мотивите за наглед непоследователните му и нелогични действия, трябва да разберем, че въпреки първоначалните договорености рептилско – базираните раси се почувствали застрашени, че на Земята може да се появи вид, който да застраши господството им (базирано на стария римски принцип „първия по време е първия по право”) и бързат да вземат мерки. Изборът им  е да атакуват слабата точка в новия генетичен проект на елохим – човешкото съзнание. Макар и създали човек по техен образ и подобие, елохим, поради някакви свои си причини (най-вероятно уникалните зулуми на предходнта ни версия в Атлантида), блокират нашия умствен и енергиен потенциал (ние ползваме между 5-10% процента от мозъчния си капацитет и това е доказано от ортодоксалната наука - тя просто не ни казва причината, а мълчи гузно по въпроса) и по този начин ограничават нашето съзнание, възприятия и възможности.
 
Казано на езика на компютърните програмисти, елохим си оставят голяма „backdoor (задна врата) и това е нашето подсъзнание. Завесата за него падна малко с творчеството на Зигмунд Фройд, макар и силно повлияно от гравитацията на материализма. През нашето подсъзнание ние може да получаваме команди чрез символи, които да регулират нашето поведениебез дори да разберем за това. Това е като да променяш настройките на „BIOS”-системата на компютъра си (тази, която кара купчината желязо и пластмаса да комуникира с вас на разбираем за нея и вас език). Така софтуерът (нашето съзние) отчита промените само дотолкова, че да настрои работата си спрямо тях, без да може да ги осмисли и да им влияе. Използвайки тази наша особеност, заложена от елохим, рептилите са решили да повлияят на човека, за да може т.нар. „пета раса” и тя да се провали като идеалния стопанин на Тера, и по време на този грандиозен провал през вековете да се ползва основно като евтина работна ръка и суровина. Преди обаче да ги анатемосаме като тотално зло, нека се замислим не правим ли ние същото с кравите, воловете и прасетата? 

със съкращение...

            
        
image 


Блогът на demokrat :: Навечерието на 2012 г. и митът за кутията на ... demokrat63.blog.bg/.../2012/.../navecherieto-na-2012-g-i-mityt-za-kutiiata-na-pando...



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - това е Любимата ми Тема/ заради тозз пусти „грях“
20.08.2017 10:13
нямам идея ,вие как публикувате..
при мен, вси4ко е..на МАГ-ия..
/даже и клавиатурата ми се ебава/сорри
ноо, с многоо мерак, стават нещата ,разб се..
ще се радвам, да ви 4уя..
цитирай
2. ednaeva - този сайт е..като Пещерата на съкровищата..
20.08.2017 10:25
аз ли4но, намирам всеки ден нови смайващи ..безценни артефакти,
да го кажем така /
..ето, като това неповторимо изложение на автора/демократ
въпреки вси4ко ,вие потърсете още 5-6–7 –8 книжки по въпроса..
споменавам ги 4есто/ нямам буква 4, сега пък на клавиатурата ..
ще викам пак...Неволята.. .
жорооооо, стани, брат ми..ела на помощ...
цитирай
3. ednaeva - https://youtu.be/qTaI1e23jgI
20.08.2017 10:29
има интересни филми по този въпрос/ето един
Арканум,най голямата тайна “
цитирай
4. ednaeva - и, разбира се...
20.08.2017 10:38
още книжки, и още ..и още...
нали така, сестра..
Благодаря за про4ита
цитирай
5. sestra - Да...
20.08.2017 10:44
И след създаването на тази логическа приказка, на Демократ и на този, който е сътворил това ще спи ли по-добре? Има неща, които ще си останат недостижими за човешкия ум тук и сега и това е най-естественото нещо. Не може всичко да се знае, това е, моментът е такъв. Друг е въпросът, че които търсим, също си имаме версии или парченца от пъзела, което е по-точно за мен. А тоя грях защо ти е такъв трън в окото, Джулиюли? За мен грях е просто погрешно поведение, такова, което води до проблеми и то си е така. В същото време личната воля е на първо място и всеки избира сам какво и как да прави. Наблюдавам вече половин век и повече, хората отказват да се учат доброволно един хубав ден и после започват да възприемат другите и света от нивото на своите познания. А те често стигат до детската градина и отделенията. Малко повечко абстракционизъм няма да навреди никому. Но на хората им е досадно да работят. Знам го от опит и наблюдения ;)
цитирай
6. milady - Вселената е ментална /херметизъм.
20.08.2017 10:45
Херметични закони:

1. Цялото е Ум. Вселената е ментална.
цитирай
7. milady - систър,аз преследвам Знанието/ накратко по-горе
20.08.2017 10:55
това ,което ти отбелязваш е приемливо, ако приемем за водещ
вездесъщият Закон за свободната Воля/който аз безмерно уважавам..
но, Темата за греха е..препъни камъка
тя е лукаво поднесена, натрапена ,импринтвана, и аз
никога няма да приема тази „програма“..Това е най опасният вирус,
имплантиран в ДНК/автора го е описал мн.добре, хареса ми изложението..
не ме интересува, дали ще спя спокойно, дали ще бъда щастлива..
или богата, задоволена, аз преследвам „Знанието , Истината..
вси4ки останали емоции, намирам за излишни и осакатяващи Хомо Сапиенс
Скоро си писахме накратко с един „нов“ съблогър тук..
Бинарното мислене е бъг..
и така...
благодаря ти ,мила ,за отзива..
цитирай
8. sestra - Именно.
20.08.2017 10:57
milady написа:
Херметични закони:

1. Цялото е Ум. Вселената е ментална.

Абстрактното е ниво в разума. Коментарът ми е изцяло плод на ментални пътешествия с теглила :D Поздравявам те с Pigs на Флойд, която ми е любима!
цитирай
9. ednaeva - разбира се, сис...
20.08.2017 11:10
„теглилата са ..инструментариума...
друг по надежден..
за сега няма открит..
много благодаря за музиката,многоо любимоо..
цитирай
10. iia - мОгия или могИя :))))))))))))
20.08.2017 11:13
имитациите или репликите както е модерно да се казва
винаги се доближават до ментето
ти къде си тръгнала wonder да надскачаш
тя е от 10 години в блога и е в основата на всичко случващо се тук
нейният компютър е "пушка" знаеш ли колко блогъри изчезнаха
само с един откос
и знаеш ли каква е разликата между "моля?" на русти и "моля?" на дела раи
русти не е разбрал и ти обяснява като даскал от шофорското училище
а дела е разбрала трие ти коментара и ти казва да внимаваш в картинката
сега разбра ли защо въпреки всичко ми е симпатична
защото тя е като скала на мястото си гола по душа
но обвивката е невидима:)))))))))))
клонингите й вършат черната работа
а тя е чиста добра мъдра всезнаеща
винаги е първа и на първа
натрива носове бие шутове
вика "баста" и е изиграла хиляди
роли а бе арт е отвсякъде
а ти чела ли си нейното
ПОНЯКОГА СЪМ ЕВА И ТЕ РАЖДАМ
по темата е:
Понякога съм Ева и съзнавам,
че може би съм първият човек.
че всичките Адамовци (безславно)
родила съм през някой минал век,
че всичките животи са изстинали
и само истините зреят в мен
като несбъднал се поминък,
като протъркан стар рефрен...
И може би съм малко окъсняла
да кърмя този свят от здрач до здрач.
И все да се оглеждам в огледалото
на раждащия се човешки плач.
И може да съм Ева или Дафне,
но мили мой, прости сега гнева,
че искам да те раждам с епитафия,
с която може да те удивя:
„Роден от Ева и живял Адамски
почива в този странен земен свят
една несподеленост грандоманска,
че може би си мъж пак на инат.”
И щом съм Ева, ти Адаме свиден
защо остави Авел да умре?
И колкото прераждане да видиш
нима си смятал Каин да прозреш?
Сега си мисля... даже да съм Ева,
животът е навярно Кръговрат.
И всяка Истина ми е потребна
единствено на брата да съм брат.

такава е ИСТИНАТА
гуш и цун
ия
цитирай
11. sestra - И Джули,
20.08.2017 11:57
Забравих да ти кажа пак от опит: пази се от евангелисти и други всякакви фанатици. Смисъл да се говори по тези въпроси има само с някой, който е обикнал Христос. Другите са далеече, далече :)
цитирай
12. sestra - Ооо,
20.08.2017 12:02
Ия. В скалата е проблемът. И в пушката - пърформанс. Поезията на Уо е силна често и аз често я харесвам, но ако тя е сайта, както излиза, то сайтът и постоянно се смалява. Подобно на скалата. Все едно е ако питаш мен кой и колко те четат, другото е суета. Дълго упорство в един грях.
цитирай
13. saankia - ...Дълго упорство в един грях/ систър,каква ремарка..уаау...
20.08.2017 12:18
ия, не се познаваме,но нещо императивни настроения
не ми понасят..Аз нямам кумири, нямам любими,нямам врагове..
така се боря с греховете/си/...
ако, смея да отбележа..
твоят перманентен патос, няма никаква допирателна..
с това,което аз..търся и преследвам..
Воинът преследва единствено себе си по Пътя
към Безупре4ността..
и благодаря за...гушките..
хихихиих..
Юлия ми казват..
цитирай
14. milady - за Бога, да не е.. Мутреса/ хаха ..ия нещо като могИЯ...
20.08.2017 12:25
10. iia - мОгия или могИя :))))))))))))
11:13
имитациите или репликите както е модерно да се казва
винаги се доближават до ментето
ти къде си тръгнала wonder да надскачаш
тя е от 10 години в блога и е в основата на всичко случващо се тук
нейният компютър е "пушка" знаеш ли колко блогъри изчезнаха
само с един откос

БълХария мила моя..4алгария..
цитирай
15. ednaeva - искаш Реклама, Уондър,или Власт или..Роби,може би?
20.08.2017 12:40
клонингите й вършат черната работа
а тя е чиста добра мъдра всезнаеща
винаги е първа и на първа
натрива носове бие шутове
вика "баста" и е изиграла хиляди
роли а бе арт е отвсякъде
а ти чела ли си нейното
ПОНЯКОГА СЪМ ЕВА И ТЕ РАЖДАМ

аз не съм Ева,нито Адам, нито Каин.
аз съм..ДАО
Първата и последната...
знаеш, може би..
но, тук съм само една Юлия
нали ?
цитирай
16. iia - Beth Hart - Tell Her You Belong To Me
20.08.2017 13:12
нищо не искам
свикнала съм да давам
и предпочитам емоциото
през болното рацио
в здравите хора е бъдещето
наздраве
слушайте си с кефф
песньовката:)
цитирай
17. ednaeva - Стани,минала съм през това, но Благодаря много,мила !!
20.08.2017 13:14
sestra написа:
Забравих да ти кажа пак от опит: пази се от евангелисти и други всякакви фанатици. Смисъл да се говори по тези въпроси има само с някой, който е обикнал Христос. Другите са далеече, далече :)

...
нo,ако имаш опит с Infinity,
сподели:))
цитирай
18. ednaeva - iia, mnogo milo ;)))
20.08.2017 13:16
Благодаря за ,Даването“...
но, аз нищо не искам...
от никого,даже и от Бог..
намиг..
цитирай
19. milady - Деларай,а къде провидя ..общото
20.08.2017 13:45
между „моята“ Тема,
и твоята ..поезия?!!
недоумявам, сестро..
/мога ли да ти казвам така?
цитирай
20. katara - ето подарък и от мен ,Уондър..
20.08.2017 15:45
Кротко Ева в Райските Градини

си седеше, и от скука руси къдрици въртеше.

Писна и на дудата в тъз златна клетка ,
и, за къф ли ху/й още тук се суетеше ….…

и,реши го бързо нашата умница ….

и завъртя лукаво красива главица ….

Дързък план ще да измисли ,

и на Адама ,ще даде да го обмисли..

после завъртя дупето важно ,и

се погали по пУ тето влажно/опс.

писна и от тази скука ,и реши да потърси

друга по земна разтухааа…..

за миг очите и с нега се наляха ,

а буйните гърди от сокове преляха ….

Умна беше Ева,и дваж по луда , и…

не издържа сърце и пред новата интрига.

Утре рано ,рано по росата …

ще си оплете красиво косата …

Пред любимия Адам,няма да има тайни ,

и ще му разкаже някои номера безсрамни.

баста с тази педерация и модерация.

и Аман от тази номерация …

Да живее Райската Демокрация ,
и най вече Мъжката Плурализация ;)

Джулия от Невърленд
/2014
цитирай
21. iia - всичко това си само ТИ и си разгов...
20.08.2017 17:04
всичко това си само ТИ и си разговаряте

аз поглеждайки през твоите очи дела
започвам да добивам някаква представа за нея
или може би това е автобиографично
тя е ева и ти си ева :)

и аз казвам същото
баста с тази модерация

а това дали ще ти хареса

Бях млад, красив и неправдоподобен.
Как падах аз над тъмния ти глас.
Виновен съм - от твоя скръбен спомен
не справедливост - милост искам аз.

цитирай
22. sestra - Ехе,. :))
20.08.2017 17:06
ednaeva написа:
sestra написа:
Забравих да ти кажа пак от опит: пази се от евангелисти и други всякакви фанатици. Смисъл да се говори по тези въпроси има само с някой, който е обикнал Христос. Другите са далеече, далече :)

...
нo,ако имаш опит с Infinity,
сподели:))

Някакви готови рецепти с инфинити ли те интересуват, прекрасна щурачке? Не мисля, че си вярваш, казвайки го :) Само любовта е безкрайна и това е очевидно. Тя живее в изпитанията. Тук.
цитирай
23. ednaeva - ия ,аз разговарям с теб, а не със себе си/ не се прави на разсеяна, моля..
20.08.2017 17:34
дали си Уондър,или Ия,която
върши „мръсната работа “..
не е голяма прокопсия...
затова,моля, недей..
ме залъгва малката с..тИЯ
знаеш ли,мила бъбривке..
не си падам по витиевати фрази..
моят Постинг е ориентиран към скритата Истина/т.н. езотерика
а,твоята изява я определям като поезИЯ, нищо против..
та, кое му е „общото“..
името Ева ли.. ха ха хаа...
забавна си..
благодаря за диалога..
/ както винаги с усмивка
Юлия
цитирай
24. ednaeva - стъни, не търся Формули, стрелям на пусия аз..
20.08.2017 17:41
каквото дойде, добре дошло..
тъй като премногоо се експлоатира Темата Любов..
не съм сигурна, каква Любов имаш предвид..
Любовта е Свобода, която води до Истина..
/това е моят рефрен...
защото Любовта е Наука, нали...
и няма нищо общо с Иван,Петър, моите деца, твоите ,или
последният..хъм..Любим на вескътъ..
ето така мисля аз..
или греша ?
цитирай
25. ednaeva - ето така се прави...споделяне онлайн..
20.08.2017 17:45
благодаря ви, колежки съблогерки
а ,тази песен е за вас..

the Wayseer...

https://youtu/p6KzMI1teDM
цитирай
26. iia - грехът на ева и мОгия ме провокираха ...
20.08.2017 18:10
грехът на ева и мОгия ме провокираха да
кацна на пистата ти юлка
без модерация си
което е приятно за мен

и знаеш ли като ми каза че си дао
ми стана много интересно

всички четем и се лутаме
в един празен замък от картон
имаме някакви илюзии и надежни
които ни циментират към баналното
до някаква граница когато проглеждаме
и разбираме че този свят на алчност
злоба,омраза,жестокост и бездушие
няма да се промени от днес до вторник
а само може да стане по рафиниран
спасението е именно пътуването към
себе си и бог към хармонията и
висшето познание на загадъчното
ако имаме потенциал за това
мерси
ия
цитирай
27. ednaeva - аз НЕ вярвам в„греха на Ева“/затова съм я писала тази Сатира по-горе..
20.08.2017 18:28
и,изобщо този Пост, който нямах никаква идея,да поствам днес.
но,ДАО е това...пустота, празнота, и стрелба на..Пусия..
но, също така и..игривост..
благодаря за настроението
имаш..игриви строфи, зака4ливи,ия...
дано я слу4им тази емпатия..
най най накрая...
с реверанс / една Юлия
цитирай
28. sestra - Благодаря за песента!
20.08.2017 18:32
ednaeva написа:
каквото дойде, добре дошло..
тъй като премногоо се експлоатира Темата Любов..
не съм сигурна, каква Любов имаш предвид..
Любовта е Свобода, която води до Истина..
/това е моят рефрен...
защото Любовта е Наука, нали...
и няма нищо общо с Иван,Петър, моите деца, твоите ,или
последният..хъм..Любим на вескътъ..
ето така мисля аз..
или греша ?

Ти не бива да имаш съмнение какво имам предвид когато казвам тази дума. Не използвам банализми :) Другото го наричам по най-различни начини според случката, е, като теб :)
цитирай
29. sestra - Ия,
20.08.2017 18:39
извини ме, но по-рафиниран свят на злото?... Това не е ли повърхностно и наивно?
Поетът, олицетворение на поет, когото си цитирала горе Христо Фотев е чист пример какво трябва. Трябва да се направим достойни за финала на пътешествието, че може да се окаже, че има и след. Бъдете благословени, лека вечер.
цитирай
30. milady - стъни, разбира се, 4е те разбирам,и без думи,но неделен лаф..;))
20.08.2017 18:41
Любовта за мен озна4ава..просто..
Любов към..Вси4ко...
а,това не е лесна работа...
както казва К.К.
не е важно,само да 4етеш..
важно е, да 4етеш това,
което не ти се 4ете..
но..Пътя е пред нас..
прегръдки ,систър!
цитирай
31. sestra - И на теб
21.08.2017 14:47
milady написа:
Любовта за мен озна4ава..просто..
Любов към..Вси4ко...
а,това не е лесна работа...
както казва К.К.
не е важно,само да 4етеш..
важно е, да 4етеш това,
което не ти се 4ете..
но..Пътя е пред нас..
прегръдки ,систър!

Прегръдки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ednaeva
Категория: Изкуство
Прочетен: 54118
Постинги: 26
Коментари: 242
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031